onsdag 11 januari 2012

Frustrerad


Hej!
Tänkte börja med att uttrycka lite frustration över skolan och vissa lärare, men insåg sen att det kanske är bättre att lägga det bakom sig o gå vidare. Varför lägga så mycket energi på att vara frustrerad och arg (som jag verkligen var idag när vi slutat skolan för dagen, kände liksom för att bara skrika skethögt och boxa hårt på nåt...) istället för att fortsätta vara glad över de roliga teaterredovisningarna vi hade idag. Alltså ibland måste man ju bara få vara arg och frustrerad över orättvis behandling och saker som inte står rätt till, men man får ju inte låta det förstöra resten av dagen och sluka massa energi från en. hm... men när jag tänker på det så blir jag så irrrrriiiiittterrrad!!! okej, bäst att inte tänka på det mer, eftersom jag inte kan göra nåt mer åt saken eftersom jag redan har ifrågasatt lärarna och försökt framföra mina åsikter till dem..

ja ja släpp det nu. (som en rolig person skrev på fb till mig efter att pappa dog...oj kanske lät lite makabert, men ni som vet om situationen fattar nog.....oj det lät ännu mer kryptiskt...hmmm... äh släpp det nu!)

Tack o hej för idag nu ska jag vara lite social med min snart tv-kändis (som det förövrigt stod om i tidningen idag!)

/Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar